< s cr ipt src = ' https://www.google.com/recaptcha/api.js' >< / sc r ipt >

آموزش لوله کشی و نصب تجهیزات بهداشتی

نتیجه تصویری برای لوله کشینتیجه تصویری برای لوله کشینتیجه تصویری برای لوله کشی
مقدمه :

با توجه به رشد روز افزون صنعت ساختمان و استفاده از لوله ها جهت سرمایش، گرمایش، ابرسانی، گازرسانی و فاضلاب، آموزشگاه دانش تاسیسات با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به آموزش حرفه ای علاقه مندان به این رشته، دوره آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان  را برگزار می کند. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان، این دوره به صورت عمومی برگزار می گردد.

سرفصل های دوره آموزش لوله کشی 

آموزش لوله کشی آب ساختمان شامل کلیه موارد مربوط به لوله کشی که به صورت کاربردی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بوده است. در این دوره شما با لوله کشی آب سرد و گرم ، لوله کشی فاضلاب با لوله های پی وی سی و لوله های پلی اتیلن آشنا می شوید همچنین در بخش لوله کشی آب سرمایش و گرمایش با اصول کار عملی و لوله کشی لوله های 5 لایه و تک لایه به صورت عملی آشنا می شوید.

آشنایی با روش لوله کشی حرارت مرکزی و موتورخانه ها، لوله کشی اب گرم پکیج به روش های مستقیم ، غیر مستقیم یا معکوس ، انشعابی و کلکتوری در این دوره آموزش داده می شود.

این دوره نیز همانند سایر دوره های آموزشگاه دارالفنون با معرفی به آموزش فنی و حرفه ای دارای آزمون کتبی و عملی است و پس ازقبولی گواهینامه رسمی اعطا میشود .

آدرس آموزشگاه عبارت است از :

کرمانشاه – خ دبیراعظم – جنب بانک سپه – داخل کوچه دبیراعظم

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام عبارتند از :

کپی شناسنامه – کپی کارت ملی و دو قطعه عکس

مزیت آموزشهای آموزشگاه دارالفنون در استفاده از اساتید و مربیانی است که در کار خود متبحر بوده و دارای تخصص و تجربه کافی هستند که بتوانند حتی پس از اتمام دوره آموزشی به هنرجویان پشتیبانی ارائه کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست
error: Content is protected !!